Grūda

Agentūros įvertinimas:

1 balas2 balai3 balai4 balai5 balai    (151 įv., vid.: 2.71)

KELIONIŲ AGENTŪROS KONTAKTAI:

Kelionės autobusu, kelionės į Turkiją, Egiptą, Tailandą, Graikiją, Ispaniją, paskutinės minutės pasiūlymai, vizos, kruizai.

Internetinis adresas: www.gruda.lt

El. paštas: mazeikiai@gruda.lt

31 Komentarai

1. Romana

Keliavau 2009m. vasarą. Kalnuose sulužo autobusas, bet buvome dėkingi vadovei Reginai, kad taip puikiai viską sutvarkė ir toliau tęsėme kelionę, bet teko ir nusivilti vadovės nesugebėjimu atskirti kairės nuo dešinės.

2. E ir S

2010 07 21-2010 08 01 keliavome i Kroatija,i Makarska,nors keliones metu buvo nesklandumu puikiai praleidome laika.Didziausia padeka keliones vadovei Olgai,ji tikrai nuostabus zmogus,puikiai atliekantis savo darba,sekanti karta vyksime tik su ja.Dar karta aciu musu vadovei Olgai uz nepakartojamus ispudzius.

3. Perla

Kauno kelionių agentūra GRŪDA skelbia klaidingą informaciją apie apgyvendinimą privačiame sektoriuje Kroatijoje – http://gruda.lt/lt/pages/view/?id=186 .

2010 m. rugpjūčio mėn. trys asmenys vykome į GRŪDOS organizuotą kelionę Kroatijoje. Atvykus į Kroatijos Makarskos kurortą vietoje triviečio kambario buvo paskirtas dvivietis su pristatoma lova. Paprašius pakeisti į trivietį, gavome labai mažą trivietį kambarį pirmame aukšte. Kambarys buvo su durimis-langu, kurį atidarius naktį po kambarį bėgiodavo 4 šeimininkų katinai. Kambaryje nebuvo nei staliuko, nei vienos kėdės, jau nekalbant apie spintelę prie lovos. Vonia priminė sovietų laikų daugiabučio vonią su sena santechnine įranga…Dar kartą paprašius pakeisti kambarį buvo atsakyta, kad kambarys atitinka GRŪDOS siūlomo apgyvendinimo privačiame sektoriuje Kroatijoje standartus!

4. Vejune

Nepatariu keliauti su kelionių agentūra Kauno Grūda. Šios agentūros aptarnavimas yra tiesiog baisus. Jau antra mėnuo susirašinėjame su jais dėl suteiktų paslaugų kokybės. Šio ilgo susirašinėjimo mintis kol kas viena, jie neatsakingi už nieką, ką skelbia savo interneto svetainėje yra tik pavyzdžiai, kurie su teikiamų paslaugų kokybe gali neturėti ir nieko bendro. Taip mums atsitiko su apgyvendinimu Kroatijoje. O jei dar pridėsite prie viso to ,,malonu“ aptarnavimą, tai visą gyvenimą nepamiršite sugadintų atostogų. Prieš pasirašydami sutartį reikalaukite detalios informacijos ir garantijų.

5. Kristina

Keliavome su kelionių agentūra Grūda maršrutu Talinas-Stokholmas-Ryga. Puiki kelionė, labai gerai organizuota, įdomus maršrutas. Ačiū kelionės vadovui Kęstučiui už įdomius pasakojimus.

6. Genovaite

Keliavome su kelionių agentūra GRŪDA įKroatija,Makarskos kurortą.Kelione buvo gerai organizuota,viskas vyko pagal planą ir laiku.Daug pamatem ,sužinojom ir kartu pailsejom.Neapsisprendusiems rekomenduociau pasirinkti kelionę Dalmatiją su Grūda.

7. Laima

Keliavome su ,,Kauno Grūda” į Saremo salas – Taliną. Nuostabi gidė Rasa. Tik jos dėka daug pamatėme, sužinojome, nes puikiai parinktas maršrutas, įdomūs pasakojimai. Dar kartą dėkojame Rasai už savaitgalio prasmingumą (nuo mažos Prienų grupelės).

8. Juodkalnija

Anksčiau keliavau su Grūda ir buvo neblogai. Grįžau iš kelionės į Juodkalniją ir nusivyliau. Programoje nurodyta pirma nakvynė Slovakijoje, tačiau nakvojome Vengrijoje, į kurią atvykome gerokai po vidurnakčio. sekančią naktį į viešbutį atvykome apie 3 val. nakties, nes vairuotojus navigacija nukreipė aplinkiniais keliais. Dar įdomus faktas-vairuotijai nemoka skaityti žemėlapių, o aklai vadovaujasi navigacija, kuri kartais “nugrybauna”. Nurodyta konfortabilus autobusas-WC, kuriuo nagalina pasinaudoti,garso-vaizdo aparatūra,TV įjungė tik gryžtant, o garso aparatūra sudegė važiuojant tik dūmai parūko.Radiją klausėsi patys vairuotojai. Nebuvo dienos, kad vairuotojai nesibartų su vadove.Taip ir nesupratau kas vadovavo kelionei.Medžugorijoje pabuvoti nepavyko, tačiau agentūra pažadėjo savo sąskaita nuvežti į Dubrovniką. Bet norinčiųjų neatsirado ir pažadas liko neištesėtas.Ir dar daug visokių nesusipratimų ir nepatogumų, kurių neapsimoka aprašyti.Vienas didelis pliusas tai vadovė.Puikus pasiruošimas,daug ir įdomios informacijos, rūpestis žmonėmis. Vienu žodžiu vadovė kompensavo visus nepatogumus ir nemalonumus.Šaunuolė.Nusprendžiau su Grūda neturėti reikalų.

9. Virginija

Keliavome su “Grūda” į Kroatiją, Makarską. Kelionė buvo puiki, viskas išaiškinta, pirštu parodyta, vadovė Olga tikrai mylinti savo darbą ir labai daug žinanti. Ačiū už nuostabias atostogas.

10. Inga

Keliaujame su kelionių agentūra jau trečią kartą – tai labai patenkinti, dar nė karto nenuvylė. Didžiausius įspūdžius turbūt paliko paskutinė kelionė į Kroatiją birželio pabaigoje. Gidė Vaiva labai daug žino ir stengiasi kuo daugiau perduoti žinių mums. Ačiū jai už tai. Visur kur mus vežė gamtos grožis nuostabus, už saugią kelionę dėkingi vairuotojams (p.s. vairuotojai patys šauniausi :), labai paslaugūs).
    Kelionė buvo suplanuota labai gerai ir už tai mes dėkingi “Grūdai”.

11. Romana

Neseniai grįžome iš poilsinės-pažintinės kelionės Kroatijoje. Puikūs įspūdžiai, nuostabi vadovė Olga (sėkmės jai šiame darbe). Ačiū, visai “Grūdos” komandai.

12. valerija

siandien grizau is keliones i Kroatija. likau labai patenkinta, vadove Sigute is viso superine, viska papasakoja, i visus klausimus atsako, vairuotojai fainuoliai ir pajuokaus ir kavos padarys ir pades kuo gali, tik gaila kad vienas turejo palikt mus, bet veliau vel ji atgavom 🙂 ir nemanau, kad svarbiausia yra viesbuciu kokybe, juk nemiegot ten vaziuojam. daug svarbiau gera kompanija, puikus oras ir parsivezti tik geriausi prisiminimai. manau tai buvo tikrai dar ne paskutine mano kelione su Gruda :)sekmes jiems ir linkiu geru turistu,o ne bambekliu:) o bambekliams patariu tuomet keliaut patiems savo transportu, tuomet neturesit ka apkaltinti del suluzusios lovos 🙂

13. Natalija

2011 birzelio pradzios kelione i Kroatija, Makarskos kurorta. Nepatiko gidas Olga, į visus klausimus jos atsakymas buvo NE. Apsipirkti vedė ne į pačias geriausias vietas. Vaziuojant per Lenkija nei garso, nei vaizdo pramogu nebuvo (Olga tylejo, nei muzikos, nei filmu nejunge), kelione be galo prailgo. Austrijoje surinko pinigus uz ekskursija po Viena, nors Viena buvo programoje nemokamai (bet del keliu eur truksmo jau nekelem). Apgyvendinimas. Is karto pasakysiu, kad tai loterija. Galima gauti padoru kambari, o galima ir be lango (langas – siauros balkono durys), kambarys – sandeliukas. Visus apgyvendina pas seiminku seima, name kuriame yra geru kambariu bet yra ir “sandeliuku”. Maistas irgi nesuzavejo, vakarienei karta zuvis buvo ryskiai nesviezia, sriubos pastoviai “Kokoshja jucha” is pakeliu (sultinys, makaronai), darzoviu II patiekaluose laaabai mazai. Per viena is papildomu, seima organizuojamu isvyku aplamai apsinuodijau. Kas buvo gerai: gamta, jura, papludimys. Jie yra stulbinancio grozio. Idomios buvo ekskursijos Kroatijos miestuose (Olga puikai planuodavo musu laisvalaiki, idomiai pasakojo). Tranzitiniai viesbuciai keliones metu buvo tikrai be priekaistu. Taciau, kas liecia partneriu paslaugas – apgyvendinima, maista, juos reikia koreguoti, nes poilsis Kroatijoje gali tapti poilsiu rojum (nedaug truksta) 🙂

14. Danutė

Pernai rugpjūčio mėn.su Grūda keliavau į Kroatiją, į Makarską.Vadovė buvo Sigutė.Ačiū jai už paslaugumą ir rūpestį mumis.Jokių nesklandumų kelionėje.Apgyvendnimas buvo net geresnis, negu tikėjausi.Ir vairuotojai buvo puikūs.Keliaukit su Grūda, nesigailėsit.Šiemet irgi vykstu į Italiją su Grūda.Tikiuosi, kad bus puiki kelionė.

15. Danguolė

Danguolė (2012 birželis)Pernai birželio mėnesį su Grūda keliavau į Graikiją. Vadovas buvo Rytis Lozoraitis. Tai nuostabus gidas, įsimylėjęs Graikiją. Ačiū jam už nuostabų šios šalies pristatymą, nuoširdumą, šiltą, nuoširdų bendravimą su turistais. Keliaukit su Grūda, tikrai nesigailėsit. Programos puikios, kieno gera sveikata.

16. Audra

2012m birželio keliavom į Centrinę Kroatiją; nekalbu apie pačią programą, bet gavom seną, turbūt iš šiukšlyno ištrauktą gal 30 metų autobusą, kuriame niekas neveikė , – nei kondicionierius , nei TV, kėdės išklerę; kadangi buvo karšta – poilsio kelionė tapo kančių maratonu – važiuojant per Lenkiją jau buvo 33 C, o autobuse – gal 40 C ir viduje – 41 žmogus dustantis ir žiopčiojantis; Beje autobusas išnuomotas iš UAB :Vilkama”, tad per naktį buvo atvežtas jos atstovas taisyti kondicionieriuas (vadinasi niekas net netikrino autobuso prieš kelionę), bet tai nieko nepadėjo: kartias kondicionierius suvekdavo, kartais ne; o keliaujant namo – visai nebepatempė..mirtinai pavargom ir pridusom; atrodo, kad pirkom ne atostogas, – o savaitę pragare; ir kas už tai atsakys? atrodo, “Grūda” ir “Vilkama” iš godumo pasiruošę žmonės vežti skardinėse, kad tik pelno užkaltų

17. Šumylos

Tik grįžom iš Makarskos. Puiki kelionė, nors ją gadino senas autobusas, bet profesionalios vadovės Olgos ir vairuotojų Petro ir Lino dėka ji tapo mūsų šeimos šios vasaros perlu. Didelis AČIŪ.

18. AUDRONE

RUGPIUCIO 5 D.tik grizome is keliones po Kroatija,padeka puikiai vadovei SIGITAI,kuri gelbejo grupe susidarius nesklandumams,sugedus autobusui kelioneje i DUBROVNIKA,aciu uz puikius pasakojimus.
    Agenturos GRUDA seiminkams BIRUTEI IR ARTURUI KALKIAMS,reiskiame pasipiktinima uz tautieciu apgaudinejima,vezima ilsetis i visai nepakenciamas salygas-gyvenima palepese,be langu,kondicionieriu prie 38 karscio,pati koks tik gali buti pigiausia maitinima uz 350 lt -5 d,ziauru,ir dar plius eini iki vadionamo restorano 25 min,net kompanijos kuri nori ilsetis kartu nesugeba apgyvendinti kartu,34 zmones isbarste po 10 ivairiu pakampiu.
    aciu gamtai ir jurai kuri siek tiek praskaidrino nuotaikas-nes pasijutome SVENTOJOJE pas bobulyte uz 20 lt,o visgi keliavom i isgirta nuostabu krasta KROATIJA.Buvo turistu kur ilsejosi 3 m atgal MAKARSKO KURORTE,tai gavo dideli soka jusu PAKOSTANEJE-linkim jums ten apsilankyti ARTURAI-BIRUTE,nes jei ir toliau dirbsit ne turisto labui-jusu firma zlugs.

19. As

Niekada niekas nevaziuokit su Gruda. Vaziavau i Kroatija. Isdure juodai, kambari gavom kazkokioj palepej, langai i gatve su ziedu, tai patikekit, visos naktys be miego. Kambaryje net spintos neturejom, viskas visa laika buvo tasese. Maistas uz kuri sumokejau buvo tragiskas, geriau valgyti kavinej, per puse pigiau gaunasi ir pavalgai normaliai.Viena diena nespejom gryzti ant vakarienes del ju kaltes, nes suluzo autobusas, tai negavom maisto, o pinigu niekas neatiduoda. Gryze radom sumustini uz 50 lt vertes, kur turejom gauti normalia vakariene. Vakariene: sriuba is buljono, antras patiekalas ir juokingas, zodziu sumoki agenturai 50 lt, o gauni mazdaug 8 litu vertes vakariene. Kartu vaziave zmones sumokejo uz kondicionieriu, o rado vejeli kambaryje, jokio kondicionieriaus nebuvo ten. Zodziu durina zmones kaip turi buti jie. Geriau vaziuokit savo auto, gyventi ten rasite 10 eur zmogui, zodziu per puse sutaupysite, jei vaziuosite ne su Gruda. Gruda pasityciojo is zmoniu, isdure, apvoge ir viskas.

20. Laura

Sveiki, sestadieni paryciais grizom is Centrines Kroatijos, gyvenome Pakostanes miestelyje. Jeigu ne pasakisko grozio Kroatijos krastovaizdis, tai galima butu sakyti, kad atostogu nebuvo. Visu pirma apgyvendinimas siaubingas, ne dvigule, o dvi sustumtos lovos, karstis kambaryje nezmoniskas, kai visame civilizuotame pasaulyje kondicionieriai savaime suprantamas dalykas tokiuose krastuose. Maistas visiskai neatitiko kainos, nors turejom buti sotus ir laimingi, bet anaiptol.. Gavom sultini is pakeliu pasrebti, antras patiekalas irgi vos uzkasti. Desertui nedidelis pyragelis ir stikline vandens arba skiltele arbuzo, obuolys. Zodziu, maistas preskas, labai mazai vaisiu ir darzoviu, kai cia jie auga, uztat “bulkos” atsivalgem uz 700 Lt, tai gerai, kad turejom lietuvisku lasinuku. Zodziu, likom nusivyle. Grupes vadove Sigute tikrai bande gelbeti situacija, bet manau, kad tai GRUDOS organizatoriu kalte, nes jie turejo viska apziureti, ivertinti ar tinkamos zmonems apgyvendimo ir maitinimo salygos. Uz tokius pinigus tikrai tikejomes normalaus serviso, kurio deja, negavome. Nemanau, kad su sia agentura noresiu kada tureti reikalu ir kitiems nepatariu. Mastykit organizatoriai ka darot, studijuokit rinka, nes kitaip turesit ziauria antireklama!!! Zmones ne tokie kvaili kaip atrodo, butu cia JAV, tai laimetume dar solidzia suma uz patirtus nuostolius.

21. Nijolė

Ačiū Grūdai už kelionę į Gotlando salą. Džiaugiuosi, kad pasirinkau šią kelionę, vadovė Rasa puikiai viską “sustygavo”. Esu ir anksčiau keliavusi su Grūda (į Dalmatiją, Olandiją), žaviuosi vadovės Olgos darbu, o Makarskoje ir gyvenome normaliomis sąygomis, ir maistas skanus buvo, manau, kad tikrai labiau apsimoka užsisakyt maitinimą nei patiems kažkur ieškotis. Bet Kroatijoje tai ne maistas svarbiausia – ten reikia grožėtis, mėgautis (žinoma ne tik paplūdimyje, bet ir toliau pakeliaujant). Kol kas tikrai nenusivyliau Grūdos kelionėmis, bet gal man sekasi 🙂

22. Jurijus

Važiavau su šia firma į Vengriją-2012-09-05 viskas patiko , truputį netiko maršruto laikas su maudyklem Sečene…..
    Viską kompensavo vadovės -gidės Linos malonus išsamus pasakojimas, gilios istorijos žinios.
    truputį liūdino chamavotas vairuotojų elgesys-dėl tualėtų…sustoti laiku…galų gale nors paklausti ar yra norinčių …paduota ranka moterims to nekompensavo.
    O su Lina važiuočiau ir dar….Ačiū Tau

23. Ange

Keliavau i Siaures Italija, Grudos organizacija vertinu labai gerai, pamateme visas regiono idomybes. Tik su oru labai nepasiseke, tikiu, kad kelione gyvenant kurorte siltu oru butu dar puikesne. Puikus vairuotojai Donatas ir Rolandas, tik gidas Tadas kiek per tingus buvo sioje kelioneje.

24. Rasa

Nesenai parvykome is keliones po Kroatija. Pirma karta keliavome su Gruda ir likome patenkinti. Kelione vyko sklandziai, vairuotojai Petras ir Rolandas tikri asai. Gide Danguole puikiai simano savo darba, viska pasakoja idomiai. Vienas pastebejimas, buvo per daug kroatiskos muzikos, kurios buvom “priversti” klausytis visu kelioniu Kroatijoje metu. Buvo kelios poros keliaujancios su Gruda ne pirma karta ir tikrai dziaugesi, manau, mes taip pat keliausime su Gruda dar ne viena karta.

25. Gedas

Vaziavome su Gruda i Italija , Ispanija , Sicilija ir Graikija.Vadovai -Tadas , Sigitas viskuo patiko.Lina (Graikija)labai organizuota ir puiki organizatore.Vienintelis trukumas , tai senoki autobusai.Vairuotojai-labai normalus.Siemet (2015 m.issiruoseme i Portugalija , Maroka.Gal kas buvote. Kokia nuomone

26. Keliautoja

Pazistami buvo Portugalijoj – Maroke, vieniem labai patiko, kitu Marokas nesuzavejo, bet kelione liko patenkinti, 16 dienu neprailgo.
    Pati labai noreciau i Graikija, bet kiek atbaido ilgi atstumai vaziavimo.

27. Ice tea

Tik vakar grįžome po kelionės į Centrinę Kroatiją – maršrutas puikus, gyvenome puikiuose apartamentuose ant jūros kranto Pakoštanės miestelyje, pamatėm 3 nuostabius nacionalinius parkus, gražius miestus, užteko laiko ir poilsiui – nuostabu!

Dabar apie trūkumus – visų pirma autobusas. GĖDA firmai, kad išleidžia tokius autobusus į kelionę – be tinkamai veikiančio kondicionieriaus, seno modelio, kojoms vietos nėr. Vairuotojai iš Šilutės nebuvo labai paslaugūs, na bet dirbo savo darbą ir tiek, negaliu labai skųstis. Gidė Vaiva – puiki organizatorė, turi daug žinių,įdomiai jas pateikia, bet nepatiko, kad ji buvo kartais grubi, nelabai mokanti bendrauti su žmonėmis ji man pasirodė.

Už maitinimą kroatai ima siaubingus pinigus (gal Grūda dar užsimeta 🙂 pvz už vienus pusryčius mokėta 10 eurų, o valgėme tik dešreles ir omletą visą savaitę, laimei, vakarienių nepirkom, neapsimoka ir pusryčius pirkt.

Už kondicionierių firma ima pinigus apie 20 eurų už žmogų – nelogiška, bet apsimoka pirkt, nes tikrai kitaip karšta. Na bet viską atpirko maloniai geras apgyvendinimas.

Žodžiu kelionė iš esmės patiko – Kroatija tokia šalis, kur grįžti norisi. Tik su geresniu autobusu 🙂

28. Aiste

Daug metu naudojuosi šios agentūros paslaugomis. Esu labai patenkinta šia agentūra. Puikus aptarnavimas, puikūs gidai, patys šauniausi vairuotojai. 2015 metais buvau Portugalijoj. Kelionė labai patiko. Viskas super.

29. Dalia

Jau keletą metų perku keliones Grūdos (Panevėžio) agentūroje, kelionės buvo įsimintinos, grįždavom su gražiais įspūdžiais.
    Rugpjūčio 14-19 d. važiavome į Bavariją – Tirolį. Labai dėkojame už puikią kelionę. Patiko maršrutas, gerai paskirstytas laikas: spėjom apžiūrėti tai, kas įdomiausia (Noišvanštaino pilį, kalnus, Svarovskio kristalų muziejų, pamatyti miestų žaviąją architektūrą). Užteko laiko ir pasėdėti kavinėse, nusipirkti lauktuvių.
    Dėka mus lydėjusio gido Vytauto Salinio keliauti buvo smagu ir įdomu. Vytautas paperka žmones savo santūriu jumoru, inteligentiškumu, geru organizavimu, plačiu žinių bagažu ir tinkamu jų perteikimu. Kelionė buvo tokia maloni. Kaip būtų gera keliauti su tokiu gidu į visas keliones.
    Ačiū ir vairuotojams už paslaugumą ir kavą.
    Daugiau tokių kelionių!!!!!!!

30. Natalija

RUMUNIJA – NEATRASTOJI ŠALIS LOPINĖLIS BULGARIJOS – KALNAI IR JŪRA
    Data: 2019-09-07-18
    Padalinčiau vertinimą į 2 dalis: gidas ir viešbučiai (poilsis).
    Gidas Lina labai nuostabi pasakotoja, ji myli Rumunija ir mes ją pamilome. Lankytini objektai buvo labai įdomus (programoje buvo visi su Drakula susijusios vietos, plius šiaip negirdėtos vietos, apie kurias yra ką papasakoti).
    Mums šioje kelionėje nepasisiekė su viešbučiais ir kurortu. Pirmas ir paskutinis viešbutis (buvome apsistoję jame 2 kartus) buvo socialinio busto lygio, be to, jame mano rankose užsidegė fenas. Mes galėjome sudegti.
    Kiti viešbučiai buvo geresni, tačiau daugely trukdė muzika naktimis ir poilsis buvo ne koks.
    Kurortas buvo parinktas irgi triukšmingas. Aš nenoriu klausytis muzikos nuo 14-15 val. iki 6 val. ryto. Jeigu šis kriterijus jums taip pat aktualus, turėkite omeny, kad Grūda apgyvendina triukšmingoje vietoje.
    Labiausiai nustebino Grūdos paaiškinimas apie viešbučius ir kurortą. Jie atsakė, kad tokias sąlygas parinko jų partneriai. Kyla klausimas, o ką daro pati Grūda? Toks įspūdis, kad jie nesidomi KUR partneriai veža JŲ klientus. Jeigu domisi ir jeigu socialinio busto lygio viešbutis Grūdai priimtinas, tuomet man nepriimtina Grūda.

31. Tatjana

Sveiki, keliavau 2020-07-18-19 Kuršių Nerija labai gera kelionė. Gidė Olga
    gerai atliko savo darbą. Grupė buvo didelė,grį-ti reikia ankščiau, kadangi keltas – visada reikia laukti

Naudojotės šios kelionių agentūros paslaugomis? Parašykite komentarą