Kelionių Fėjos

Agentūros įvertinimas:

1 balas2 balai3 balai4 balai5 balai    (45 įv., vid.: 3.80)

KELIONIŲ AGENTŪROS KONTAKTAI:

“Kelionių fėjos“ įsikūrė, nes nori su Jumis pasidalinti savo patirtimi. Kelionių fėjos yra čia, nes Jūs mėgstate keliauti. „Kelionių fėjos“ – „serga ir užkrečia”, myli tai, ką daro, ir rūpinasi, kad klientas sugrįžtų — juk tai didžiausias profesionalumo įvertinimas.
Mes džiaugiames jau ne vienerius metus galėdami padėti planuoti Jūsų atostogas!
Kelionė prasideda Jūsų galvoje. Pasidalinkite savo svajonėmis su mumis!

Internetinis adresas: www.kelioniufejos.lt

El.p.: laimingi@kelioniufejos.lt

8 Komentarai

1. kristina

Kelionų fėjų paslaugomis teko naudotis ir man, ir mano pažįstamiems. Visi likome labai patenkinti darbuotojų profesionalumu, plačiomis žiniomis savo dirbamoje sferoje. Visuomet siekia išsiaiškinti, kokie yra kliento poreikiai ir būtent tai yra prioritetas tolimesniame bendravime. Visiems labai patariu savo atostogas patikėti kelionių fėjoms, jos tikrai bus tobulos!!

2. Ieva

Super! galiu tik pagirti fejas uz nuostabu ir silta bendravima, profesionaluma.

3. Ligita

Agentūros paslaugomis teko pasinaudoti pirmą kartą, vykome į slidinėjimo kelionę Ukrainoje. Likome patenkinti: malonūs ir profesionalūs darbuotojai, plačiai ir laiku suteikiama informacija, viskas vyko labai sklandžiai. Rekomenduoju:)

4. Igor

Pries metus keliavom su visa seima i Egipta. Nuvyke i vieta buvom susidure su siokiom tokiom problemom, bet Fejos labai operatyviai viska issprende ir liko patenkintos visos puses… Turejom labai gera laika… Ir va uz pusantro menesio vel su visa seima kartosim kelione 🙂

5. Arnoldas

Su atsargumu pirmą kartą organizavau šeimos kelionę el.paštu naudodamasis visagaliu internetu.Kai mums nepavyko išvykti iš anksto derintą kelionę, galvojau “Sudie” užtarnautoms atostogoms.Tačiau tikrosios “Kelionių fėjos” padėjo išspręsti problemas ir pasiūlė balandžio 13-20d.vykti pažintinei kelionei į Turkiją.Tiesiog Fantastika! Gavosi įdomiau,pigiau sočiau ir pailsėjome per 8 dienas.Visa grupė buvo patenkinta neužmirštamomis akimirkomis ir gaunama išsamia istorine bei dalykine informacija .Nuoširdžiai dėkojame savo darbo profesionalams ir ypatingai organizatorei Ivetai, gidėms Silvijai ir Ventei. Lauksiu tokių turiningų atostogų bei rekomenduosiu visiems kitiems. Sėkmės Jums merginos!

6. Birute

Pirmą kartą išgirdau apie ,,Kelionių fėja” kai įsigijau kelionę į Kapadokiją portale,,Kartu.lt ir nei akimirkos nepasigailejau. Pirmiausia ačiū Sunweb organizuojančiai tokio pobūdžio kelionę Lietuvai ir aisku ,,Kelionių fėjų “darbuotojoms: profesionalei ir dalykiškai Ivetai,nuostabiai gidei Silvijai ir nuoširdžiai Ventei. Ačiū už kelionės maršrutą ir nepamirštamus įspūdžius jame, už skirtingus bet leidžiančius pamatyti Turkijos ypatumus, viešbučius ir daug daug įspūdingų akimirkų.
    Keliaukite su ,,Kelionių fėja”

7. jolanta

Mes ilgai planavome atostogas. Iki atostogų padarėme vaikams pasus ir t.t. tai irgi pakankamai nemažai kainuoja ir dvi dienas iki skrydžio sužinome, jog atostogų nebus. Labai likome nusivylę. Šaraškinų kontora ir tiek. niekada daugiau į juos nesikreipsime.
    nesiteikė net atsiprašyti.

8. "Kelionių fėjos" vadovė

Dėkoju visiems už komentarus. Mums jie labai svarbūs, norint augti ir tobulėti. Kas nieko nedaro, tas ir neklysta. Mes darome ir, žinoma, neišvengiame klaidų. Rašykite, komentuokite, dalinkitės savo įspūdžiais apie mūsų darbą: kiekvienas geras žodis mums patvirtina, kad esame savame kelyje, o kiekviena pastaba leidžia pamatyti klaidas ir tobulėti.

Naudojotės šios kelionių agentūros paslaugomis? Parašykite komentarą