Sofa Travel

Agentūros įvertinimas:

1 balas2 balai3 balai4 balai5 balai    (342 įv., vid.: 3.40)

KELIONIŲ AGENTŪROS KONTAKTAI:

(8-46) 390848

12 Komentarai

1. Mantas

Labai prasta agentura, nieko gero negaliu pasakyti. Vaiku kompanija, zaidzianti balionais ir spalvotomis gumytymis vietoj to kad orientuotusi i paslaugos kokybe

2. Angel

Sveiki,
    Noreciau papriestarauti, puiki agentura, ypac darbuotojai. Ilsejomes Alanijoje, grizome rugpiucio 13 d.Viskas puikiai organizuota, kas buvo zadeta agenturoje viska gavome. Labai noreciau padekoti Alanijos gidei Vilijai Salaviejutei uz idomias ekskursijas ir uz nuosirdzia pagalba (turejome problemu su nupirktom prekem viska sutvarke).Visa keliones laika jauteme nusirdzia Vilijos globa. Dar karta aciu, sofa travel tureti didziuotis tokiais darbuotojais!

3. Saulius

Labai gera agentura. Rinkdamiesi galvojome, kad pigiausia negali buti geriausia, taciau klydom ir buvom maloniai nustebinti savo atostogomis egipte. Puikus aptarnavimas, paslaugus darbuotojai, zodziu tikrai rekomenduociau.

4. KESTAS

Sveiki! Manau, kad subjektyviai vertinant kelioniu agenturos darbuotoju darba 10(desimties balu sistemoje) vertinciau – 9(devyniais balais),del to,kad visi darbai ju kompetencijos ribose buvo ivykdyti. Vieninteli ivertinimo 1 bala, palikciau vertinti vadovams.Aie ju objektyvu vertinima noreciau buti informuotas. Is anksto dekoju.

5. Nuskriaustasis Tomas

Esu stipriai nukentejes Sofatravel kelioniu organizatores Lauros Sadaunikaites deka. Del nesugebejmo tinkamai pilditi sutarti buvau priverstas vazinetis pas juos 3 kartus.rejkalavo moketi avansa pakartotinai [veliau grazino]. nenorejo ispausdinti taisiklingai pildita kvita rezervacijos.Klistam visi .Svarbiausia kad nesulaukiau net atsiprasimo nekalbant apie patirta finansine zala. Bukite atsargus su Laura Sadaunikaite.

6. Aiste

aciu Laurai uz puikiai su organizuota kelione. mes su vyru praleidoma nuostabia atostogu savaite. Ausciausias ivertinimas nuo musu abieju.

7. DALIA

05-20 VYKAU I ITALIJĄ.KELIONĖ BUVO PUIKI YPAČ VADOVĖ MONIKA,KURIAI
    NUOŠIRDŽIAI DĖKOJU.TAI TIKRA PROFĖ ,KĄ PAKLAUSI, TĄ ATSAKYS.O KIEK DAUG SUŽINOJAU APIE ŠIĄ ŠALĮ TAI NENUSAKOMA.PARVAŽIAVUSI UŽSISAKIAU
    KELETĄ KNYGŲ, KURIAS MONIKA REKOMENDAVO PASISKAITYTI. AČIŪ JAI.
    BUVO IR KELETAS MAŽŲ MINUSIUKŲ.KELIONĘ PIRKAU INTERNETU,BET NUOLAIDOS NEGAVAU.KELIONĖS METU TRŪKO KARŠTO VANDENS.BŪTŲ LABAI MALONU,KAD VAIRUOTOJAI NERŪKYTŲ IR BŪTŲ LABIAU DĖMESINGESNI KELIAUTOJAMS.ATEITYJE RINKSIUOSI ŠIĄ AGENTŪRĄ.

8. Joanta

Aš irgi noriu paprieštarauti, nes me es su vyru likome labai patenkinti Lauros Sadaunikaitės darbu suorganizuojant mūsų kelionę į Keniją. O klysti žmogiška, nes dirba juk ne robotai. Visiems keliautojams sėkmės 🙂

9. Keltu bilietai

Iš komentatorių pasisakymų kyla įtarimas, kad varomoji jėga čia – pavydas arba lietuviškas mentalitetas. Svarbu sumenkinti kitų darbą, kad pačiam išlikti aukščiau? Manau, kad jei viena ar kita kelionių agentūra ir padarė klaidelių, tai tikėtina, kad ateityje, tokių klaidų nebe pasikartos, nes visi dirba tik viena kryptimi, kad keliaujantiems tikrai būtų patogu ir komfortiška. Nesu matęs, kad nors viena agentūra turėtų tik teigiamus komentarus, todėl gana bambėti, metas rinktis naujas keliones ir išbandyti naujas paslaugas. O tiems, kurie savo įpročių dar neatsikratė, linkiu, kad skirstyti vertinimų balus pradėkite nuo savęs ir pamatysite, viskas atsistos į teigiamas vėžes 🙂

10. Julija

Su šia agentūra keliavome 3 kartus 2011,2012,2013 m.,labai viskas patiko,puikiai organizuota, kas buvo žadėta agentūroje viska gavome. Ypač esu dėkinga gidei Juratė (keliavom į Prancūzija)ir gidei Daivai (keliavom į Italija).Maršrutai įdomus, vairuotojai geri. Personalas paslaugus, kaip agentūros taip ir keliones metu. Visi žmones esam skirtingi ir mūsų norai tai pat… bet mano šeimai ši agentūra patiko.

11. Rimvydas

Normali agentūra. Naudojausi ne vieną kartą, likau tikrai patenkintas, ypač gerai dirbo komanda Egipte prieš keletą metų. šią vasarą vėl keliauju su “SOFA”

12. Aurelija

Įsigijome Novaturo kelionę per Sofa Travel į Alaniją kovo mėnesį, tačiau vos už poros savaičių gavome el. laišką apie tai jog viešbutis renovuojamas, todėl turime išsirinkti kitą. Nors ir buvo prastesnis variantas, tačiau išsirinkome. Likus iki kelionės mažiau nei mėnesiui, gavome vėl el.laišką, kuriame buvo nurodyta, kad apie mūsų išsirinktą viešbutį labai prasti atsiliepimai, todėl turime išsirinkti dar kartą iš jų 5 siūlomų variantų. Nė vienas iš jų siūlomų variantų neatintinka išankstinių mūsų lūkesčių, vietoj smėlio paplūdimio – žvyro, vietoj 1,5 km iki centro 13 km. Paprašėme, kad pateiktų dar pasiūlymų, nes realiai buvo tik 1, tačiau teko nusivilti, nes liepė patiem pasieškoti viešbučių ir jiems atsiųsti savo variantus. Išsirinkom kelionę ne sezono metu, o dabar sezonas, todėl akivaizdu, jog kainos gali skirti. Tai už ką mes mokam agentūrai? Dar net neišvažiavus kelionė jau gadinama, užkraunami rūpesčiai, kurių neturėtų būti kreipiantis į agentūrą.

Naudojotės šios kelionių agentūros paslaugomis? Parašykite komentarą